Tuesday, March 15, 2011

Lampu Idaman

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Hari ni masuk kedai lampu.. nak tengok lampu yang sesuai.
Wah! banyak betul pilihan.. sampai rambang mata.. seme nak, sambil tengok, mintak jugaklah pandangan tuan punya kedai kan... mana yang sesuai.. hehe


Duduk dalam kedai tu, naik pening sebab lampu yang pelbagai jenis.. fuhhh pening kepalaku..


Jom tengok antara koleksi lampu yang ade,, berkenan tak?? 

mula-mula sampai tengok bahagian ni dulu.. boleh tahanlah

cantik jugak kan, harga pun berbaloi...

lampu hiasan ni .. cantik...

lampu yang ni pun cantik jugak, kena pandai pilihlah kan

hmm yang ni nampak cool aje.. hehe

hmm yang ni memang tak tau mana satu yang sesuai, sekali tengok macam lebih kurang sama je.. berjuntai-juntai, tapi harga.. mak ooii...
lampu yang bahagian ni nampak cantik, i like.. hehe

Itulah antara lampu yang sempat dijamu mata ni.. penat nak memilih, tapi apa2 pun memang berbaloilah.. 






 

9 comments:

  1. hahaha memang byk.. nk kasi terang seluruh alam :)

    ReplyDelete
  2. tgk mmg berkenan..
    tp time byar tue x berkenan:)

    ReplyDelete
  3. Adda,
    pilih lampu memang rambang mata. Semua cantik2....

    ReplyDelete
  4. haha betul tu shark n intan.. memang banyak yang berkenan tp sendiri mau ingatlah.. :)

    ReplyDelete
  5. yg bejuntai2 tu cantik...msti duit pun brjuntai2 gak kan~

    ReplyDelete
  6. kalau saya pun dah rambang mata nak pilih..semua cantik2.haih~

    ReplyDelete
  7. idea bile dah ade umah sendiri...
    uhuhuhhuuh

    ReplyDelete