Sunday, March 6, 2011

Rumah Idaman Hati

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari2 minggu ni memang masa untuk berehat dan mencari ilham hehe...

Rumah idaman.. ye seme orang ade rumah idaman kan... fuhh dh puas duk google cari rumah idaman, mcm2 design ade.. pening kepala kan...(cakap macam senang dapat je :) ) 
hurmmm dapat duit banyak macam2 boleh buat design rumah ikut kehendak sendiri.. tapi ade ke duit banyak tu??? Mana mau cari ye.. kena kerja, kerja dan kerjalahhh........ penatnye..

Rumah-rumah kat bawah ni.. memang cantiklah.. belum tengok bahagian dalam lagi tu...
Menarik kan..


Ini lagilah... dalam mimpi je...


Wow!!.. tengok jelah kot

 Ni bahagian dalam rumah.. rumah sapelah ni ye.. tumpang ambik semangat..
Bestnye


Susun atur yang ringkas


Kemas dan menarik


Kabinet dapur



Ringkas dan teratur
 


Warna yang berani dan cantik
 
Saje jelah nk bagi rasa semangat untuk dapatkan sesuatu.. kalau usaha pasti dapat apa yang diidamkan.. Anda pun boleh dapatkan ilham dari gambar-gambar yang tertera.. k selamat mencuci mata...

8 comments:

  1. Wah..Insyaalah.dlm mimpi sekalipun dpt jugak kan.hehe..

    ReplyDelete
  2. betul tu puan.. InsyaAllah.. mimpi akan menjadi kenyataan.. :)

    ReplyDelete
  3. cantik2~mommy dah pollow blog ni..hee

    ReplyDelete
  4. lama2 nanti dapat lah tu , kalau dah ada niat dan rajin berusaha yer :)

    ReplyDelete
  5. insyaAllah hehe, tq bee n tq mommylavender

    ReplyDelete
  6. Sangat suka dgn kitchen kabinet yg warna merah tue....

    ReplyDelete
  7. betul intan, memang cantik kan kabinet tu.

    ReplyDelete
  8. Semoga bisa menjadi kenyataan jika kita punya impian untuk punya rumah seperti itu.Amien..

    ReplyDelete